לוגו דרור ישראל

את בית היוצר הקמנו בשנת 2006, מתוך הרצון שלנו ליצור חוויה חינוכית וערכית לקהלים רחבים ומגוונים.

במעגל1 - בית היוצר

אנו פועלים בשיתוף פעולה עם רשויות, עמותות ובתי ספר בכל חלקי הארץ במשרע רחב של גילאים – בכל שנה  כ12,000 משתתפים בפעילויות השונות שלנו !

יוצרים סביבה - בית היוצר

אנו רואים חשיבות עליונה בהעצמת המשתתפים ומתן במה לביטוי אישי, טיפוח ופיתוח העזרה ההדדית והגברת המודעות והאחריות של המשתתפים לסביבתם זאת תוך הנאה ומשחק.

במעגל - בית היוצר

בבית היוצר כ300 מדריכים אשר עוברים תהליך הכשרה ייחודי ומקיף הכולל ימי עיון וגיבוש שונים זאת על מנת לשמור על הרוח הייחודית והכיפית של בית היוצר.

מבעד לעדשה - בית היוצר

מה נשאר לכם לעשות? היכנסו ובחרו את הפעילות המתאימה לכם ואנחנו נעשה את השאר. 

בית היוצר מהווה קורת גג אחת למספר הולך וגדל של סדנאות ופעילויות שהחלו לפעול ב-5 השנים האחרונות. מדריכים ומפעילים אלו, אשר פועלים בתחום החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, יוצרים איגוד של סדנאות איכות, אשר יכול לתת מענה לצרכים של קבוצות שונות וציבורים מגוונים בישראל של שנת 2011.

כשהאנשים איכותיים, הפעילות איכותית.

ההתמחות שלנו בבית היוצר היא בפיתוחו והכשרתו של  כל מפגש אנושי.

אנחנו מהווים הכתובת האולטימטיבית לכל מנהל, מורה, מדריך, רכז – אשר מבקש לגבש ולחשל את צוותו, להעביר תכנים ייחודיים, לייצר אירוע הפגתי ועוד.

דברים שחשוב לדעת עלינו:

 בין לקוחותינו:

הסוכנות היהודית, משטרת ישראל, מג"ב, צה"ל, תנועת מחנות העולים, עמותת אלון, דרור בתי-חינוך, עיריית חולון, עיריית טבריה, עיריית עפולה, מ.א עמק הירדן, מ.א בית שאן, עיריית נהריה, החברה למתנ"סים, קיבוצים ומושבים רבים , ועוד…

 http://www.bet-hayotser.co.il/