חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בלוג דרור, חדשות 2016, כללי

משחקים באהבה או לא משחקים בכלל

28 בינואר 2016

האם ניתן לחנך באמצעות ספורט? האם שוויון ערך האדם הוא ערך שניתן להתמודד עליו במשחק הכדורגל? האם פגישה אמיתית בין חניך למחנך יכולה לקרות גם במגרש או באולם הכדורסל?

מאמני החלוץ
מאמני החלוץ

בחלוץ מסכימים עם אלבר קאמי שאמר ש"כל מה שאני יודע על מוסריות ומחויבות האדם, אני חייב למשחק הכדורגל". בחלוץ מאמינים בחינוך דרך ספורט, מאמינים שבאימון, במשחק, ובמפגש בין המאמן לחניכיו ובין השחקנים לחבריהם יכול חינוך אמיתי לקרום עור וגידים. מאמינים שהספורט והפעילות הספורטיבית הינם חלק בלתי נפרד מהחיים, שכל אחד וכל אחת יכולים להתאמן ולשחק וכולם יכולים להתחנך, שדווקא בזמן שהלב פועם, האדרנלין זורם, ומפלס ההתרגשות עולה.

החלוץ אימון כדורגל
החלוץ – אימון כדורגל

ובמציאות כמו במציאות נתקל המאמן, כמו כל מחנך, בשאלות ובהתלבטויות, בהתלהבות והתרגשות וגם ספקנות וייאוש. וכל מאמן, מלבד מומחיותו באימון, זקוק לפרספקטיבה, חזון, יעדים ומטרות.

הפעם, בחרנו לשתף איתכם את הפוסט החשוב של יואב בודנר, מאמן בחלוץ וחבר בתנועת דרור ישראל, שכתב השבוע אחרי אימון שהעביר וכשחלף על יד מגרש הכדורגל בפתח תקווה. יואב לא ממש סיים את האימון גם אחרי שהאימון הסתיים, וחשבנו שתוכלו לחוש דרכו מה מנסה לעשות המאמן-המחנך, על מה המאמן מרגיש אחראי ואת הדרך הארוכה שיש עוד לעשות.
[fb_embed_post href="https://www.facebook.com/yoav.budner/posts/10201180174743248/" width="550"/]

החלוץ:

אימון "החלוץ"
אימון "החלוץ"

מתמחים בחינוך דרך ספורט ועוסקים באימון והדרכת קבוצות עממיות בענפי הספורט השונים בכל רחבי הארץ מדרום לצפון ובקרב כל גווני האוכלוסייה ובכל הגילאים מתוך אמונה שדרך הספורט ניתן ליצור חברה טובה יותר.
ניתן למצוא את מאמני ומדריכי החלוץ בפנימיות, מתנ"סים, מועדוני נוער ובמועדוני ספורט מקצועניים בכל רחבי הארץ.

כתבות נוספות