חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חדשות 2016

מבצע "חום אנושי" להצלת חיים יוצא לדרך

27 בדצמבר 2016

אסור לנו לעמוד מן הצד! בחנוכה מגבירים את האור, מצילים חיים!

מבצע "חום אנושי" יוצא לדרך – נוער ישראלי אוסף ציוד חורף למען פליטים ועקורים סורים.
מהיום ועד ה-12/1 – נאסוף ציוד חורף (מעילים, שמיכות, נעליים אטומות, שקי שינה וכפפות) ב-16 מוקדים הפרושים בכל רחבי הארץ. המבצע בהובלת הנוער העובד והלומד – الشبيبة العاملة والمتعلمة,תנועת דרור ישראל והועד למאבק ברצח עם. פרטים והנחיות יפורסמו בעמוד הפייסבוק שלנו.

מצבע חום אנושי – מצילים חיים


ההיסטוריה שלנו כעם והיותנו חברה דמוקרטית, מחייבת אותנו מבחינה ערכית ומוסרית לפעול למען נפגעים באשר הם. אל לנו לעמוד מנגד כאשר ביכולתנו לסייע לאלה הזקוקים לכך. אנחנו קוראים לציבור הישראלי – בואו נפתח את הלב וביחד נוכל לסייע להציל חיים. זהו המעט שאנחנו, אזרחי ישראל, יכולים לעשות לנוכח הזוועה האנושית הזאת.

מלחמת האזרחים המשתוללת בסוריה יצרה משבר הומניטרי חמור וכ-12.55 מיליון אזרחים סוריים (60% מהאוכלוסייה) בעיקר נשים וילדים, נעקרו מביתם מאז תחילת המלחמה וחיים ללא קורת גג ומכסה ראוי. למרבית הפליטים והעקורים חסר ציוד בסיסי וקריטי על מנת לעבור את החורף הקר בשלום.
הדיווחים הנוראיים שהגיעו בשבועיים האחרונים מחַלַבּ, מזכירים לנו שממש מעבר לגבול שלנו מתרחש אסון נורא קרוב ל-6 שנים. המציאות האיומה הזו מחייבת אותנו לפעול ולעשות את כל אשר ניתן על מנת לסייע מבחינה הומניטרית.

החלטנו לצאת למבצע הומניטרי ארצי ורחב היקף, בהובלת הסתדרות הנוער העובד והלומד, תנועת דרור ישראל והועד למאבק ברצח עם – על מנת לאסוף ציוד חורף. המבצע מתמקד באיסוף מעילים, שמיכות, כפפות, נעליים אטומות ושקי שינה, במטרה להקל על תנאי החיים הקשים של הפליטים והעקורים הסוריים ולסייע בהצלת חיים.
המבצע יתקיים עד ה-12/1 והציוד ייאסף ב-166 מוקדי איסוף שונים בכל רחבי הארץ ביישובים יהודים, ערבים ודרוזיים. אנו קוראים לציבור הרחב להירתם למבצע ולהעביר ציוד חורף לאחד ממוקדי האיסוף הקרובים לביתכם. מהמוקדים הללו יועבר הציוד לפליטים ועקורים סוריים בעזרת ארגון סיוע.

אלי ויזל

יש לשים לב להנחיות האריזה: אין לאסוף פריטים של מותגים ישראלים או עם כיתוב בעברית, יש לגזור את תגיות הבגד, ולהביא את הבגדים לאחר כביסה וייבוש. נא להביא את הציוד למוקדי האיסוף באריזות מסודרות ולהקפיד על ציוד איכותי ולא ציוד בלוי ופגום.

לשיתופי פעולה והעברת ציוד: 054-97474600 – מטה הפעולה של מבצע "חום אנושי"

כתבות נוספות