לוגו דרור ישראל עם רקע שקוף
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בלוג דרור, חדשות 2016

כתב האישום בפיגוע הטרור בכפר דומא – תגובת תנועת דרור ישראל

3 בינואר 2016
נקודה

כתב האישום, כנגד עמירם בן אוליאל, מסמל נקודת קצה בדרך קשה, אלימה וגזענית שנמתחת מתורת ההסתה של הספר "תורת המלך",  ספר אשר קיבל הכשר הלכתי והסכמות הלכתיות של רבנים נחשבים. "תורת המלך" מהווה אישור הלכתי לפגיעה בחפים מפשע ולכן כל עוד לא יוקע באופן הלכתי ויוכח באופן הלכתי כי הספר הוא שיקוץ ותיעוב וכי אינו עולה בקנה אחד עם ההלכה והתורה הנוהגות, וכי חלה עליו טומאה ואיסור, ימשיכו הספר ופסיקותיו להיות הרוח החיה מאחורי מעשי הרשע הללו, המנוגדים תכלית הניגוד לרוח ישראל.

בחירתו של העם היהודי בהגשמת הציונות היא בניית ריבונות יהודית הומניסטית, דמוקרטית, שוחרת שלום ורודפת צדק. הדברים אשר עולים מכתב האישום, כי הרצח של משפחה שלמה, בשנתה, בוצע כנקמה על הרצח של מלאכי רוזנפלד ז"ל מקוממים והם בבחינת בגידה ביהדות. אל מול הבחירה בטרור הרצחני אנו נזכרים בדבריה של שרה רוזנפלד, אמו של מלאכי, בעצרת לציון 20 שנים לרצח יצחק רבין ז"ל:

"בתקופה הסוערת שעוברת עלינו במדינה בחודשים האחרונים, אנו זקוקים לרחם. ככה צמח מלאכי שלי. צמח נדיר ומיוחד במינו שגדל באדמת כוכב השחר. גדל בקבלה ונתינה הדדית ופרח להיות אדם משמעותי, נבון ורגיש עד אין קץ. חונכתי בערכים שבעיני רלוונטיים עד היום- אהבת האדם ואהבת הארץ. אני תמיד מקדימה את אהבת האדם לאהבת הארץ ומתפללת שאף פעם לא תהיה סתירה ביניהם ושהאחד לא יצליח לבטל את השני. אני מאמינה שעם קצת שאר רוח, חזון והגשמה, ניתן יהיה להגיע למהלך חדש של שיח ומטרות משותפות.. בעיני אין דבר נוראי מהעובדה שאדם, ילוד אישה כמוני, מחליט לגדוע חיים של אדם אחר."

שרה רוזנפלד מבטאת את הקול האמיתי של העם היהודי ושל החברה הישראלית. חשוב לזכור את קולה בימים אלו, קול שמבקש חיים בשלום וקבלה של יהודים וערבים, דתיים וחילונים.  קול שמבקש לדעת להפריד בין אותם קיצונים אלימים לבין הציבור הדתי לאומי כולו. ביחד, אנו נעמוד בחזית כנגד הטרור שצומח בתוכנו.

כתב אישום

קו כחול

כתבות נוספות