לוגו דרור ישראל עם רקע שקוף
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בלוג דרור, חדשות 2014, עמוד ראשי

יום שחור לכל יהודי ויהודייה באשר הם

7 ביולי 2014
נקודה

"עלה בידינו כי מהפסוק 'לא תרצח ' אי אפשר ללמוד (על) איסור הריגת גוי" ומכאן "אנחנו רואים שחיי עובר חשובים יותר מחיי גוי" ועוד "כאשר דנים בהריגת תינוקות וילדים…סברה… מתירה לפגוע גם בתינוקות וחפים מפשע גמורים באופן מכוון"

"ובאופן פשוט גם הם מרווחים מזה , כי אחרת יגדלו בצורה לא מתוקנת וממילא נאלץ להרגם…וסופם להיות בני מוות בעולם בו אין להם מקום"  "מותר להורגו גם אם מדובר בחסיד אומות העולם והוא לא אשם כלל במצב"

תורת המלך

(ספר התרת הדם מבית המדרש של ישיבת עוד יוסף חי ביצהר)

יום-שחור

בעוד אנו מבכים את הרצחם השפל של נפתלי, גיל- עד ואייל, על ידי חלאות אדם, ובעוד נודעים פרטים חדשים על רציחתה המתועבת של שלי דדון ז"ל, נודע מכלי התקשורת כי האש ששרפה חיים את הנער הפלסטינאי מוחמד אבו חדיר, בן השש–עשרה, הוצתה באין מפריע על ידי פורעי חוק מהגרועים והאיומים שידע העם היהודי בתולדותיו. כותבי ומאשרי כתב הקריאה לרצח פעוטות, ילדים, נשים וגברים, רק משום שאינם יהודים והמכונה בשם המכובס "תורת המלך", הם מסיתים ומדיחים החותרים לחורבנה של ישראל שלנו. "ההכשר" ההלכתי אותו נתנו למעשים אלה, הוא תמרור אזהרה שחור מפני הבאות עלינו.

אנו קוראים בזאת לגורמי אכיפת החוק ולממשלת ישראל, אשר נמנעו עד עכשיו מנקיטת הצעדים המתבקשים על פי חוק – לעצור, כל עוד אפשר, את הקבוצה החותרת הלכה ולמעשה להרוס את מדינת ישראל.

רוב החברה הישראלית מבקש להקיא מתוכו את הגורמים הפושעים וההרסניים הללו. ורוב זה, כך אנו מקווים ומתפללים, ינצח במערכה זו.

אנו מבכים מרה יחד עם שאר החברה הישראלית, יהודים כערבים, את רציחתו הנפשעת של הנער מוחמד אבו חדיר על ידי בני בליעל, אויבי העם היהודי, ומחבקים אל ליבנו בתנחומים את משפחתו.

לא נשקוט ולא ננוח עד אשר נעקור משורש את היַבְּלִית הרעילה הזו המאיימת על עצם קיומנו.

קו כחול

כתבות נוספות