לוגו דרור ישראל
בלוג דרור, חדשות 2016

חג ההתאגדות האנושית – שידור ישיר

30 באפריל 2016

130 שנה למהומות היימרקט בשיקגו, בהם נהרגו פועלים במאבקם להגביל את יום העבודה ל-8 שעות, ו-15 שנה לחידושו של החג בישראל. מתקיים היום 1.5.2016, האירוע המרכזי ברחובות תל אביב בארגון תנועת דרור ישראל, תנועת הנוער העובד והלומד בשיתוף עם ההסתדרות החדשה, ועדי עובדים ועוד.

באנר לאתר דרור ישראל-09
חג ההאתגדות האנושית – 1 במאי

17:00: הצעדה המסורתית לציון חג הפועלים תצא לדרך בהשתתפות אלפים מתנועות הנוער העובד והלומד, דרור ישראל, נציגי ההסתדרות, ארגוני עובדים, צעירים ומבוגרים. הצעדה תצא מבית אריאלה דרך רחובות שאול המלך, אבן גבירול וארלוזורוב ועד לבית ההסתדרות ברחוב ארלוזורוב 93, שם תתקיים העצרת המרכזית.

פעילות "צבע אחר" לקראת החג
פעילות "צבע אחר" לקראת החג

18:30: מסכת חגיגית ומופע המסכם, שיפתח בנאום מיוחד של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן. יתקיים טקס "אות ההתאגדות" במסגרתו ועדים ותיקים כמו ועד עובדי משרד הביטחון וועד מפעלי ים המלח יעניקו אות לוועדים חדשים שקמו בשנה האחרונה כמו ועד עובדי אמדוקס, התאגדות עובדי המנופאים ועוד. הועדים החדשים יעניקו בתורם את האות לוועדי הנוער והצעירים כמו ועד עובדי דומינוס פיצה, ועד עובדי פיצה האט ועוד. כמו כן צפויים להיחשף הישגי העבודה המאורגנת בשנה האחרונה. ידברו גם בני נוער ועובדים צעירים שנאבקו השנה על זכויותיהם. האירוע ייחתם בהופעות של האמנים נסרין קדרי והראפר נצ'י נצ'.


Live streaming video by Ustream

סיקור חג ההתאגדות האנושית בחדשות

MAKO – חג הפועלים 2016: האם הוא בכלל עוד רלוונטי בישראל?

MAKO – דוח שנתי: באיזה ענפים מנצלים את בני הנוער?

YNET – הנערים שקיבלו 10 שקלים לשעה – וניצחו במאבק

כתבות נוספות